sobota, 7 grudnia 2019

Moje sfeminizowane #SpotifyWrapped

Grudzień jest miesiącem pełnym podsumowań dotyczących mijającego roku. Jest wiele aplikacji, które oferują użytkownikom możliwość obejrzenia jak mijał im dany rok. Jedną z nich jest Spotify, które jako pierwsze prześledziłem. Nie jest dla mnie żadnym zaskoczeniem, że moim artystą w 2019 roku jest Lady Gaga. To moja największa idolka.
Tegoroczne podsumowanie Spotify Wrapped posiada świetnie graficznie przedstawione dane, na temat naszej muzyki. W moim przypadku przesłuchałem wykonawców z ponad 57 krajów. Kosmopolityzm pełną gębą ;)
Na czele moich ulubionych gatunków stoją pop i Eurowizja. Też nie jest to dla mnie żadnym szokiem. Bardziej ciekawi mnie, że znajduje się tu polski hip-hop i australijski pop. Nie słucham zbytnio hip-hopu, więc nie wiem, czemu jest on na piątym miejscu w przypadku moich gatunków.
Oprócz Lady Gagi, słuchałem też Taylor Swift i Billie Eilish. Wśród eurowizyjnych akcentów, na czwartym i piątym miejscu mam Ruth Lorenzo (Hiszpania 2014) i Katie Miller-Heidke (tegoroczna Australia). Moje gusta muzyczne znacznie bardziej preferują kobiecy wokal.
Na liście moich 20 najczęściej słuchanych piosenek jest dużo nietypowych propozycji. Widać sporo Eurowizji, a jednocześnie coś mało mojej kochanej Gagi. Zobaczcie sami:
20. Sarah McTernan - 22
19. Taylor Swift i Brendon Urie - ME!
18. Novi Fosili - Ja Sam Za Ples
17. Lady Gaga i Beyonce - Telephone
16. Indila - Tourner Dans Le Vide
15. Simone Battle - He Likes Boys
14. Selena Gomez - Back To You
13. MARUV - Siren Song
12. Pollaponk - No Prejudice
11. Duncan Laurence - Arcade
10. S!sters - Sister
9. Taylor Swift - You Need To Calm Down
8. Lady Gaga - John Wayne
7. Lady Gaga - Gypsy
6. Ruth Lorenzo - Dancing in the Rain
no, a top 5 widać na obrazku wyżej :)
Słuchałem muzyki przez prawie 11 dni. Nie mogę się doczekać innych podsumowań okołonoworocznych, bo zawsze obfitują w najróżniejsze ciekawe rzeczy.
.
A wczoraj na Mikołajki byłem w Wyrku ;)

Brak komentarzy: