wtorek, 10 grudnia 2019

Cosmo chłopak

Jestem w szpitalu. Dzisiaj miałem udaną operację i czuję się już dobrze. Jutro około południa wychodzę.
Wczoraj planowo przyjęto mnie na oddział. Jak na złość internet mi się skończył i później musiałem go sobie dokupić. Kupiłem sobie gazetę o nazwie, która dotyczy mnie bardzo mocno. Chodzi o "Cosmopolitan". I chociaż ja nie jestem kobietą, to też czuję się "cosmo". W dzisiejszych czasach nie powinniśmy się skupiać na tym, czy dany ubiór jest noszony, lub czy czynność jest wykonywana przez konkretną płeć. Jeśli facet chce np. malować paznokcie lub zrobić sobie makijaż, to nie widzę w tym żadnego problemu.
Kiedyś kobiety musiały walczyć o swoje prawa i obecnie mogą się podjąć każdego zawodu jakiego tylko zechcą. Obecnie nie ma zawodów tylko dla mężczyzn i tylko dla kobiet. Facet też może zostać np. nauczycielem w przedszkolu, a kobieta inżynierem, czy też premierem jak Sanna Marin - premierka Finlandii, która udowadnia, że kobiety mogą być silne i mogą przejąć ster. Wychowana przez parę kobiet pokazuje też światu, że rodziny z jednopłciowymi parami nie są żadną patologią, lecz potrafią stworzyć atmosferę podobną do tych panujących w rodzinach dwupłciowych. Rząd Finlandii to koalicja partii rządzonych przez kobiety. Doskonały przykład nowoczesności.
.
Z innej beczki. Denerwuje mnie czasami to, że kupuję sobie spodnie, które komentowane są jako damskie, albo niepasujące mężczyźnie. Ubrania nie powinny mieć płci. Kobiety dzisiaj mogą ubierać co chcą i mężczyźni też powinni, bez żadnego strachu i presji społecznej. To są najlepsze czasy by być sobą. Niech każdy taki będzie. Nie robimy tym nikomu krzywdy, więc nie powinno się tego wstydzić. Nie powinno się też z tego szydzić. Człowiek musi zrozumieć, że własne szczęście nie może polegać w stu procentach na opinii innych ludzi.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Cześć Hubert,to mój pierwszy komentarz na twoim blogu,choć czytam go od dawna.Chcę ci tylko podziękować za twoje zaangażowanie w życie polityczne,szczególnie w prawa osób lgbt+.Życzę ci szybkiego powrotu do zdrowia oraz tego abyś się nigdy nie zmienił.Pozdrawiam

Hubert Znajomski pisze...

Bardzo dziękuję za miłe słowa. Walcząc o prawa LGBT, walczę także o swoje :)