wtorek, 4 lutego 2020

Zostałem nominowany do Człowieka Roku Ziemi Łęczyńskiej

Dzisiaj rano ukazał się najnowszy numer "Wspólnoty Łęczyńskiej", w którym widnieje 10 nazwisk, które przez redakcję i mieszkańców powiatu zostały uznane za warte wyróżnienia za działalność społeczną, sportową itp. w przeciągu ostatnich 12 miesięcy minionego roku.
Zostałem wyróżniony za aktywność proekologiczną i za założenie lubelskiego oddziału Extinction Rebellion, z którym na koncie mam wiele akcji. Do tego redakcja wspomniała o tym, że posprzątałem teren nad rzeką Wieprz nieopodal Rynku III zbierając 14 pełnych worków śmieci, a także, że jestem koordynatorem partii Wiosna w powiecie łęczyńskim.
Głosować można do 11 marca do godziny 23:59. Na mnie można oddać głos wysyłając SMS o treści: wsp.leczna.10 pod numer 72051 (koszt: 2,46 PLN).
Jest to dla mnie ogromny zaszczyt!

Brak komentarzy: