niedziela, 10 października 2021

Lublin zostaje w UE

Lublin dzisiaj. Blisko tysiąc osób wzięło udział w proteście. Chcemy zostać w Unii Europejskiej i nie pozwolimy na to, by z niej nas wyprowadzano. Tak mówili ludzie w całej Polsce w blisko 120 miastach. Nasz Lublin był jednym z nich.
Przemawiali sędziowie, społecznicy i radni. Ja też przemawiałem i tłum podczas gdy cytowałem słowa „bezstronnej” sędzi Pawłowicz o tym czym jest dla niej UE, tłum zaczął słusznie buczeć. Polska nie będzie Szwajcarią, która budowała swoje bogactwo setki lat. Nie będzie też Norwegią bogatą w surowce naturalne. My jesteśmy krajem, który 30 lat wyszedł z komunizmu. To też zawarłem w swoim przemówieniu. Na sam koniec dodałem, że miejsce Polski jest w Unii, a PiSu w więzieniu. Taką samą kartkę przyczepiłem do biura PiS w Lublinie, czym zainteresowało się dużo mediów i robiły przy tym zdjęcia. Było też mnóstwo przedstawicieli partii opozycyjnych, które w takich przypadkach mocno się jednoczą i to mnie naprawdę cieszy. Frekwencja zadowalająca. 
Edit: 22:16

Moja wypowiedź była cytowana przez lubelską Gazetę Wyborczą. Dodatkowo, pokazuję fragment z relacji na żywo prowadzonej przez Dziennik Wschodni.

Brak komentarzy: