piątek, 8 października 2021

Z wizytą na komendzie

Jak już mówiłem wcześniej, dzisiaj z samego rana byłem przesłuchiwany w związku z moim zawiadomieniem do prokuratury, które złożyłem 20 września. Przesłuchanie trwało zaledwie kilkanaście minut.

Jakie mam przeczucie? Podejrzewam, że sprawa zostanie umorzona. Dlaczego jestem tak pesymistycznie nastawiony? Policja bardzo lubi się z władzą. Przykład byłej przewodniczącej rady miejskiej (LINK).

W Łęcznej PiS jest w opozycji. Radny Skibiński został wybrany z list właśnie tej partii. Niemniej jednak z pomocą w wydaniu publicznych pieniędzy na kościół przyszedł mu wiceprzewodniczący rady miejskiej - Zbigniew Łagodziński, całkiem od niedawna związany ze środowiskiem obecnego burmistrza (LINK). Przypomnę. Obaj panowie stracili swoje stanowiska w radzie. Tylko czy dojdzie do jakichś większych konsekwencji? 

Wpis jest niestety krótki, ponieważ nie mogę informować o czynnościach dopóki sprawa nie zostanie zakończona.

Brak komentarzy: