środa, 8 maja 2019

Maturzysta

Poszliśmy z bratem na lody
Jestem po 4 maturach, podstawowym polskim, matematyce i angielskim zarówno podstawowym jak i rozszerzonym. Tak jak oba angielskie i matematykę uważam, że napisałem wyśmienicie, tak z polskim mam lekkie obawy. W rozprawce odniosłem się do "Zbrodni i Kary" Fiodora Dostojewskiego. Pisałem tam o wolności sumienia. Dodatkowo nawiązałem do obrazu Władysława Podkowińskiego pt. "Szał uniesień". Miałem nadzieję , że nie będzie "Dziadów". Przeliczyłem się niestety.
Szczęśliwy ja między dzisiejszym egzaminami 
O matmie mogę powiedzieć  że była prosta, choć popełniłem kilka głupich błędów.
Natomiast nawiązując do języka, uważam, że było całkiem dobrze. W mailu na podstawie napisałem, że rozlałem kawę na dywan, a na rozszerzeniu wybrałem artykuł o wystawie fotografii na temat zanieczyszczenia plastikiem.
Kolejna matura za tydzień (geografia).

Brak komentarzy: