piątek, 10 maja 2019

Panda

Dostałem dzisiaj cudowny prezent. Mam kolejną pandę do kolekcji i się z niej bardzo cieszę. Będzie miała miejsce na moim łóżku. Ale byłem nią podekscytowany gdy dostałem ją na ręce.
Przedstawiam wam mój nowy Top 10 na Eurowizję. Zmieniła mi się opinia o wielu piosenkach. Zwłaszcza po pierwszych próbach.
Cypr spadł u mnie na 15. miejsce
Malta miesiąc temu wpadła mi jednak w ucho i skoczyła u mnie z 25. miejsca na 2.
Australia skoczyła na pierwsze ze względu na to, że jest po prostu cudowna.
Islandia i Holandia nieco zamienione, bo jednak Islandia ma dla mnie lepsze brzmienie. Grecja take spadła z Top 10, ale nadal jest w Top 20.
Do mojego top 20 weszły Rumunia, San Marino i Austria. Potrzebowałem trochę czasu by stwierdzić, że "On a Sunday" jest dobrym utworem, a Ester Peony świetnie ją zaśpiewała.
"Limits" z Austrii zacząłem doceniać po którymś przesłuchaniu i cieszę się, że to zrobiłem.
San Marino po prostu wpadło mi w ucho.
Poza top 20 znalazła się Macedonia Północna, ale sądzę, że jej piosenka także jest cudowna.

Brak komentarzy: