piątek, 21 maja 2021

Zaszczepiony

No i przyszła pora na mnie. Zaszczepiłem się dzisiaj przeciwko COVID-19. Kilka dni temu zadzwoniłem na linię szczepień i poprosiłem o J&J. Najbliżej miałem do oddalonego o 20 km od Łęcznej Cycowa. Punkt szczepień znajdował się dosłownie naprzeciwko urzędu gminy. Kolejka była dość spora. Gdy znalazłem się w środku dowiedziałem się, że dzisiaj w tym punkcie zaszczepi się ponad 100 osób. To naprawdę dużo. 
Samo ukłucie było dość bolesne i było je czuć przez kilka minut, niemniej jednak nie było aż tak strasznie. Przed wejściem należy wypełnić formularz dotyczący stanu zdrowia, a w gabinecie lekarz spyta się jakie leki bierzesz na stałe i na jakie choroby się leczysz. Osoby z cukrzycą typu pierwszego nie powinny się martwić.

Wyjazd do Cycowa zainspirował mnie do napisania wniosku do burmistrza Łęcznej z prośbą o wsparcie biedniejszych mieszkańców, którzy nie mają samochodów, a trafia im się szczepienie właśnie w Cycowie. Powinnismy uruchomić specjalną linię autobusową dla ludzi, którzy trafiają na szczepienie poza Łęczną. Pomoże to z pewnością przyspieszyć pokonanie wirusa. Jestem za!



Na sam koniec, wczorajsza ekscytacja Eurowizją dobiegła końca, ale mamy jeszcze jutrzejszy finał, na którego czekam z niecierpliwością. Wczoraj wysłałem trzy głosy na San Marino i jeden na Bułgarię. Mój ranking na finał trochę się zmienił i powiem szczerze, że przez te dwa dni konkursu trochę inaczej patrzę na niektóre propozycje (zwłaszcza na Bułgarię i Serbię). 

Brak komentarzy: