sobota, 21 października 2023

Figle pogodowe

Dobry humor, piękna pogoda, przygód ciąg dalszy. Czekają mnie kolejne miesiące w Rumunii i czuję, że jestem na to gotowy, nawet, mimo tego że w chwili wyjazdu miałem przed oczami ogromną tęsknotę za Polską. Nie jest jednak tak łatwo opuścić swój dom. 
Przyszłość stoi przede mną i mówi wprost, że dam radę. Że daję coś od siebie, że pomagam, a jednocześnie będę mógł to wszystko niedługo wykorzystać jako naprawdę pozytywne doświadczenie, które już teraz uczy mnie większej samodzielności. 
Jesień trwa już prawie miesiąc. Dwa dni temu w Braszowie nosiłem płaszcz i czapkę. A dzisiaj? Dzisiaj mamy 27 stopni. Wykorzystałem ten moment na spacer po mieście i chwilę myślenia nad wszystkim co się ostatnio dzieje. Przecież jeszcze tydzień temu byliśmy przejęci wyborami. 
Coś czuję, że gdy wrócę do Polski to wszystko zacznie być po prostu inne.

Brak komentarzy: