sobota, 14 października 2023

Zmotywowany

W tematach politycznych cisza jak makiem zasiał. Chwilka na refleksje, przemyślenia, czy spędzenie aktywnie czasu.
Dzisiaj pogoda była bardzo przyjemna, dlatego też wybrałem się na dość długi spacer, bo bez ruchu to ja wytrzymać nie umiem. No i właśnie jest coś czym mogę się naprawdę szczerze pochwalić. W maju ważyłem ok. 105 kilo. Dzisiaj na wadze mogę zobaczyć już 92.
Jestem z siebie naprawdę dumny. Cieszy mnie zwłaszcza fakt, że nie jem jakoś drastycznie mniej, tylko przede wszystkim dbam o ruch. Zmienia się ciało, zmienia się mental, i zmienia się przede wszystkim samopoczucie. Ale chcę dążyć do jeszcze lepszej sylwetki. Moim celem jest półmetrowy biceps. Uwielbiam siłownię, uwielbiam trenować i czuć satysfakcję z pracy nad sobą! 

Brak komentarzy: