piątek, 13 października 2023

Ostatnie godziny kampanii

Już za kilka godzin rozpocznie się cisza wyborcza. Oznacza to koniec kampanii i czas do namysłu nad niedzielnym głosowaniem. Na szybko zrobiliśmy właśnie ostatnie zdjęcie z moim plakatem wyborczym, który zachowam sobie na pamiątkę!

Moje plakaty w Lublinie i w Łęcznej. Dziękuję bardzo mojemu bratu za pomoc! Znalazłem się nawet obok mojego dobrego przyjaciela Roberta Lachowskiego, któremu szczerze kibicuję, by zyskał jak najlepszy wynik. Ogólnie bardzo mnie cieszy, że mogę być obecny na listach Lewicy. Razem z ludźmi, z całej Polski, których dobrze znam i cenię i z którymi wiele razy współpracowałem. Mamy też dużo młodych i pełnych zapału osób. 
Dziękuję wielu osobom z całego kraju, które poleciły głos na mnie swoim znajomym mieszkającym w okręgu numer 6. Wiele osób napisało mi również, że na mnie zagłosuje. Wszystko to mnie niezmiernie cieszy i jestem za to naprawdę wdzięczny. 
Mam również ogromną nadzieję, że w poniedziałek obudzimy się z informacją, że Koalicja Obywatelska, Lewica i Trzecia Droga zdobędą sejmową większość i będą współtworzyć przyszły rząd. Jestem pełen optymizmu, że nam się wszystkim uda!

Te cztery lata będą nasze. Wierzę w to. 

8 komentarzy:

Janek Znaj pisze...

Powodzenia

Tomiandre pisze...

Powodzenia i Tobie, i nam wszystkim.
Polska potrzebuje zmian.

Mikołaj Murczkiewicz pisze...

Powodzonka ✌️

Anonimowy pisze...

Mój głos już masz

Ania pisze...

Chociaż z Lewicą mi nie po drodze, inaczej nie mogę... może mi się taka sytuacja nie powtórzyć

Kuba pisze...

Trzymam mocno kciuki! ❤️

Anonimowy pisze...

Jak można głosować na partię przeciwko mężczyznom?

Hubert Znajomski pisze...

Dziękuję za komentarze ze wsparciem, do zobaczenia w niedzielę przy urnach!