środa, 22 kwietnia 2020

150000

Potrzebowałem nieco ponad półtora roku (sierpień 2015 - kwiecień 2017) na moje pierwsze 50 tysięcy wyświetleń. Później ten czas nieco się wydłużył i na podwojenie tej liczby czekałem ponad 2 lata (kwiecień 2017-listopad 2019). Z początkiem tego roku wszystko to nagle wyskoczyło. Nie minęło nawet pełne 5 miesięcy, bym w dniu wczorajszym osiągnął 150 tysięcy.
Dziękuję wszystkim ludziom, którzy zaglądali tutaj chociaż jeden raz.
Przez prawie 5 lat prowadzenia bloga słyszałem wiele pozytywnych, jak i negatywnych komentarzy w moją stronę, w mój aktywizm i w mój styl bycia. Krytyka mocno buduje, zwłaszcza od najbliższych mi ludzi. Ostatnio mam cięższy okres, ale jak z każdym poprzednim zamierzam sobie poradzić, bo staram się być silny w najtrudniejszych chwilach.
Wczoraj brałem udział w debacie online z cyklu "Pandemiokracja". W najbliższym czasie powinien pojawić się zapis wideo z tego wydarzenia. Moje wypowiedzi traktowały o wyborach, które nie powinny się odbyć ze względu na ryzykowanie zdrowiem obywateli, a także o tym jak łęczyński samorząd nie radzi sobie z epidemią.

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Będzie jakiś komentarz na temat twojego ostatniego zachowania?