piątek, 24 kwietnia 2020

Oświadczenie

W nocy z 21 na 22 kwietnia i w południe 22 kwietnia dokonałem rzeczy haniebnej. Takiej, która słusznie szkodzi mojemu dobremu imieniu.
Jestem w trakcie kryzysu psychicznego, ostatnio moja sytuacja życiowa była niezbyt ciekawa. Brakowało mi uwagi. Pod wpływem zbyt dużej dawki leków przeciwdepresyjnych i w przypływie nietypowej euforii postanowiłem sfabrykować zrzuty ekranu, w których rzekomo pobierałem "pod stołem" pieniądze od sztabu Lewicy. Udostępniłem je na wykopie próbując wywołać aferę przeciwko samemu sobie. Screenshoty udostępniałem również w prywatnych wiadomościach kilku osobom związanych z #4konserwy w serwisie wykop.pl. O moich działaniach nie wiedział nikt związany z #neuropa, aczkolwiek po publikacji tychże materiałów kilka osób chciało zaoferować mi pomoc i wsparcie w związku z rzekomymi atakami na moją osobę.
Wyrażam głębokie ubolewanie i wstydzę się moim zachowaniem. Jestem pełnoletnim człowiekiem i w pełni odpowiadam za swoje czyny. Jestem również gotów ponieść konsekwencje mojego niedojrzałego zachowania.

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

4k za roznoszenie ulotek xd

PoProstuKonrad pisze...

Brawo za Odwagę

Anonimowy pisze...

Przez takie zachowanie osoby jak ty, osoby, które faktycznie będą potrzebowały pomocy nie dostaną jej bo ktoś taki jak ty postanowił oszukać ludzi!

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.