sobota, 16 maja 2020

Światło dla Europy - czyli będę płakał


Wiadomo, że dzisiejszy koncert nie jest tym samym, na co czekam z milionami fanów rokrocznie. Oglądam z zapartym tchem dzisiejszy koncert i staram się jakoś trzymać w związku z tym, że to co ma dla mnie duże znaczenie w życiu nie odbędzie się. Szczerze powiem, że nie wiem jak ja wytrzymam oczekiwanie kolejnych miesięcy na następny konkurs. Cieszę się jednak, że organizatorzy starają się wynagrodzić brak konkursu w tym roku. Szkoda jedynie wielu niesamowitych piosenek, które miały szansę zaistnieć i pokazać się na scenie na żywo. Wielu artystów nie ma zagwarantowanego reprezentowania swoich krajów w przyszłym roku, co musi być strasznie przykre dla wykonawców, którym spełniło się to marzenie. Niech światło dla Europy błyszczy w tym trudnym czasie. Miejmy nadzieję, że zobaczymy wszystko na żywo w przyszłym roku.
Zaprezentowano logo przyszłorocznej Eurowizji Junior, która jak poprzednia odbędzie się w Polsce. Moim zdaniem jest przepiękne.
Poznaliśmy wyniki głosowania OGAE. Litwa okazała się bezapelacyjnym zwycięzcą. Islandia mnie pozytywnie zaskoczyła, a zero punktów dla Polski od jury szczerze mnie nie dziwi (choć Alicja ma nieziemski głos).
W tym roku głosowali także fani. Z ich pomocą Polska skoczyła na 30. miejsce z 11 punktami ogółem. 
Gdyby tak wyglądała pierwsza trójka w rzeczywistości, to nie miałbym nic przeciwko, bowiem byłoby to bardzo ciekawe zestawienie.

Brak komentarzy: