piątek, 18 czerwca 2021

Warszawski voyager

Jutro Parada Równości w Warszawie. Dlatego też dzień wcześniej przyjechałem do Warszawy, by wcześniej móc jakoś pomóc w przygotowaniach. Ogólnie po przybyciu do stolicy napotkaliśmy pewną przeszkodę. Zabookowałem sobie nocleg na airbnb, a na miejscu okazało się, że hotel, w którym miałem nocować przestał istnieć jakiś czas temu. Na szczęście nieopodal znajdował się inny, w którym już nocowałem.
Skoro już podróżować to na całego. Po zameldowaniu się i spędzeniu chwilki na odpoczynku po niedługiej podróży z Łodzi wybrałem się na spacer i na coś do jedzenia.

Sushi. To jest to.
A po pysznym posiłku wycieczka nad Bulwary nad Wisłą. Niezliczone tłumy.
Na zdrowie z okazji jutrzejszego święta miłości!

1 komentarz:

pablos pisze...

hehe, gdygy i ten kolejny przestał nagle istnieć to mogę przenocować tylko musiałbym kwadrat posprzątać :D udanej wizytacji na paradzie!