sobota, 19 czerwca 2021

Parada Równości 2021

O 9:30 znalazłem się w biurze Roberta Biedronia w Warszawie. Pomogliśmy przenieść najważniejsze materiały i przeszliśmy trochę przez miasto razem z drzewcami. Był z nami radny Warszawy Marek Szolc.
Na miejscu pompowaliśmy balony. W tym miejscu kontrolowano pojazdy oraz platformy.
Na zdjęciu jedna z nich. Parada zaczyna się o czternastej, czyli za nieco ponad dwie godziny. Będę dawać znać co się dzieje. 

Edit: 12:38
Zaraz wyruszamy na miasto. Wszystko jest praktycznie gotowe.
Edit: 13:44
Przedarliśmy się przez miasto w okolice Pałacu Kultury. Niedługo zaczynamy!
Platformy są już na miejscu! Ludzie też zaczynają się powoli gromadzić. Ten balonik z jednorożcem to ważny element samochodowego tęczorożca. Zaszczyt było go nieść, choć trochę się plątał po wietrze.
Edit: 14:09
Tęcza wszędzie 
Ogromna flaga zawisła na „Teatrze Studio”
Edit: 14:18
Kolorowa Warszawa. Jest wiele zgromadzeń, które organizują różne organizacje. Jedno z nich prowadzi posłanka Joanna Scheuring-Wielgus.
Edit: 14:25
Oferowane są także tęczowe akty małżeństwa. Każdy może się podpisać.
Edit: 14:45
Drużyna Lewicy.
Edit: 15:06
Spotkałem Roberta Biedronia. A teraz jadę na lewicowej platformie!
Edit: 15:28
Platformy jeżdżą przez centrum Warszawy 
Tłumy maszerują zarówno z przodu i jak i z tyłu. Lecą piosenki, na ulicy sypie się brokat.
Jest fantastycznie.
Edit: 15:57
A ja trzymam flagę.
Edit: 16:15
Ludzi nadal jest dużo. Niektórzy stoją z boku i machają do nas flagami i transparentami. Są to różni ludzie. Mamy z dziećmi, starsze panie, nastolatki. Ważne, że jest pięknie i różnorodnie.
Edit: 17:11
Przed siedemnastą parada się zakończyła. Ludzie powoli zaczęli rozchodzić się w swoich kierunkach. Niektórzy jeszcze tańczyli i bawili się w najlepsze. Ja już jestem w drodze na Warszawę Centralną. Dzięki za śledzenie relacji! 
Miłość jest najlepsza!
Edit: 18:39
Jadę już pociągiem do Łodzi. Powiem szczerze, że nie spodziewałem się takiej reakcji na mój crop top. Wiele osób w komentarzach postanowiła mnie wyśmiać, obrazić, a nawet grozić. Osoby takie uważają się za katolików, a z dumą piszą takie okropne rzeczy. Wszystko dlatego, że założyłem koszulkę o połowę krótszą niż przeciętna. Powiem tyle, nie powinienem się tym przejmować, bo ludzie na żywo mówili mi, że mój ubiór jest świetny. Wcześniej miałem w ogóle dylemat, czy ją założyć, ale widzę, że mimo wszystko opłacało się. Nie jest to mój ubiór codzienny. Założyłem go dopiero dzisiaj. Dzisiaj mogłem sobie pozwolić na coś bardziej unikalnego. Dlatego nie będę się martwił tym, że komuś się to nie podoba. Nie każdemu przecież musi.

Brak komentarzy: