wtorek, 3 września 2019

Chwilowe ochłodzenie

Nie wiadomo jak to długo wszystko potrwa, ale pewnie jeszcze wrócą do nas upały. Niemniej jednak taka pogoda jak dzisiaj również ma swoje plusy. Z pewnością jest przyjemniej i nie trzeba pić tyle wody. Do tego można ubrać się w ciekawsze stroje, a nie ma lepszych niż te jesienne. Niedługo rozpocznie się kolejna pora roku. Lubię w miarę jesień, ale listopada jakoś nie trawię. Niedługo będzie można usiąść pod kocykiem, wypić kawę, herbatę albo kakao, pomyśleć o życiu i patrzeć jak za oknem wszystko się zmienia. Mimo to jestem ciepłolubny, ale jesień dla mnie ma swoje ciekawsze cechy. Poza tym można częściej odliczać czas do świąt, chodzić na spacery nad rzekę, albo posiedzieć w kawiarni, pisać rzekę i chlapać się w kałużach. Do tego zawsze na początku września w telewizji leci dużo ciekawych programów. Wczoraj przegapiłem Top Model, ale dzisiaj obejrzałem Ninja Warrior na Polsacie.

Ale póki mamy chłodniejszą część lata, na zabawę zawsze znajdzie się czas.
Edit: 22:15

Wiosna dodała nowe zdjęcie w tle na Facebooku i Twitterze i na nim jestem. Bardzo się cieszę :D

Brak komentarzy: