środa, 6 listopada 2019

Dumny z Lewicy

Członkowie Klubu Parlamentarnego Lewicy. Źródło zdjęcia: twitter.com/RobertBiedron
Wiele obaw budziło to, że Lewica Razem może się wyłamać i nie utworzyć razem z Wiosną i SLD wspólnego koła Lewicy w sejmie. Niemniej jednak tak się nie stało i wspólnymi siłami będą działać w polskim parlamencie.
Dzisiaj po raz pierwszy zebrał się klub parlamentarny Lewicy. Szefem klubu został Krzysztof Gawkowski, a pierwszą wiceszefową Marcelina Zawisza. Klub zarekomenduje Włodzimierza Czarzastego na wicemarszałka sejmu, a Gabrielę Morawską-Stanecką na wicemarszałkinię senatu.
Jedną z wiceszefowych KP Lewicy została nasza posłanka z woj. lubelskiego - Monika Pawłowska, z czego osobiście bardzo się cieszę.
Podałem dalej tego tweeta
Mój głos nie został zmarnowany, moja działalność dla Lewicy była niezapomnianą przygodą i ważną lekcją w życiu. Dzięki temu poznałem naprawdę dużo ludzi, którzy podzielają progresywną wizję świata.
.
A tak z innej beczki, za godzinę idę na karaoke śpiewać "Mam tę moc". Mam nadzieję, że wszystko pójdzie mi dobrze, bo pierwszy raz będę śpiewać tę piosenkę publicznie. Zawsze dobrze mi wychodziła i mam nadzieję, że nie będę fałszował.

Brak komentarzy: