wtorek, 23 czerwca 2020

Dzielenie społeczeństwa, pogarda i gniew ludzi

W niedzielę wybory prezydenckie. Kampania powoli dobiega końca, ale wciąż nie brakuje głosów krytycznych wobec obecnego prezydenta ubiegającego się o reelekcję. Dzisiaj Kampania Przeciw Homofobii opublikowała film pt: "Jestem LGBT - Jestem Człowiekiem", gdzie pojawiło się około pół tysiąca osób, które miały ze sobą prosty przekaz: LGBT to ludzie. Wśród tych ludzi, solidarnie pokazujących, że nie są żadną ideologią, znalazłem się również ja (1:48), co sprawia, że jestem z siebie dumny.
Temat pogardy wobec LGBT pojawia się w mediach tradycyjnych, jak i społecznościowych coraz częściej. Naszą społeczność wspierają m.in. Krzysztof Gonciarz, Majka Jeżowska, czy Doda. Natomiast młodzi ludzie, wśród których są m.in. YouTuberzy emce i Martin Stankiewicz wyrazili swój gniew na to jak państwo traktuje zagrożenie ze strony zmian klimatu, homofobię, ksenofobię i inne ważne dla młodych tematy. Solidaryzuje się z nami również cały świat. Godziny powoli tykają, a my wierzymy, że głowa państwa z pewnością będzie bardziej ludzka. W to wierzymy!

Brak komentarzy: