sobota, 6 czerwca 2020

#ДаВыберу

Po przedwczorajszym proteście udałem się z grupką znajomych do "Wyrka" - gdzie mogłem wziąć te małe cudeńka. Zaciekawiła mnie nieco ta akcja: mowiejakjest.eu, która traktuje o akceptacji bycia sobą, a także przedstawia historie z życie wielu osób ze społeczności LGBT w Polsce i mówi, że każda z nich jest ważna. Sami wiecie, co mnie spotkało w lipcu. Niemniej jednak mam to poczucie misji i nadal chcę działać.
Tytuł mojego posta to jednak #ДаВыберу. Rosyjski hashtag (po polsku oznacza: "tak, wybieram"), w którym można wyrazić swoje poparcie dla adopcji dzieci przez pary jednopłciowe, po tym jak powstała rządowa kampania, która pytała wprost, czy obywatele wybierają taką Rosję. Rosyjscy (i nie tylko) internauci pokazali, że są za. Stworzono wiele wspaniałych fanartów! Dwa z nich pokazuję poniżej.
Link do tweeta
Link do tweeta
Wspaniała i pomysłowa akcja!

Brak komentarzy: