czwartek, 22 kwietnia 2021

Nominacja

Dotarła do mnie wiadomość, że zostałem nominowany do tytułu Osobowości Roku 2020 Kuriera Lubelskiego. Jest mi bardzo miło z tego powodu. Jestem w kategorii: „Polityka, samorządność i społeczność lokalna” dla powiatu łęczyńskiego. Nominowano mnie za: dbanie o społeczność lokalną i jej historię, porządkowanie terenu wokół łęczyńskiej synagogi, stworzenie w mieście marszów podczas strajków kobiet, pisanie o ważnych tematach dla powiatu, województwa i kraju. Cieszy mnie niezmiernie ten fakt, że moja działalność w jakiś sposób została doceniona. Młodzi też mogą!


Wśród nominowanych poza mną są m.in. starosta łęczyński, burmistrz Łęcznej, czy wójt gminy Spiczyn. Głosować na mnie można poprzez SMS o treści LBP.195 na numer 72355, bądź też poprzez stronę (LINK). 


Do końca kwietnia jestem w Łęcznej, więc mogę nacieszyć się okolicznościami. Słyszeliście, że dziś jest dzień Ziemi? Z tej okazji warto wykorzystać czas na świeżym powietrzu. Wczoraj z bratem testowaliśmy nową hulajnogę elektryczną, którą kupił. Przy takim dniu warto promować trochę ruchu, a także ekologiczne środki transportu.

Brak komentarzy: