niedziela, 11 kwietnia 2021

Pół miliona

Wczorajsza relacja z protestu wzbudziła spore zainteresowanie wśród czytelników. Od samego jej początku czytało ją w sumie ponad 14 tysięcy osób. Byłem jedną z pierwszych osób w Polsce relacjonującą wydarzenie. Dzięki temu, wczorajszy dzień przeszedł do historii z dwóch przyczyn. Osiągnąłem pół miliona wyświetleń, a do tego wczoraj padł rekord wyświetleń w ciągu jednego dnia. Prawie 15 tysięcy. Wczorajszy post wskoczył na drugie miejsce wśród najpopularniejszych wpisów dodanych w 2021 roku i brakuje mu nieco ponad 400 by wskoczył na miejsce pierwsze. Nie ukrywam, że fakt ten niezmiernie mnie cieszy. W tym roku czytano mnie już ponad 150 tysięcy razy. Przez cały ubiegły rok liczba ta wyniosła 258 tysięcy, więc mam przeczucie, że niedługo 2020 zostanie przebity.

Brak komentarzy: