wtorek, 20 kwietnia 2021

Prasówka i dobre wieści

Dziennik Wschodni już poinformował o możliwym pozwie. Wspólnota natomiast aktualizuje informacje o referendum w Łęcznej, które prawie dobiega końca.

Ja jednak chciałbym skupić się na innej wiadomości, bardzo dla mnie pozytywnej!

Napisana przeze mnie petycja do Parlamentu Europejskiego, którą wysłałem w grudniu, została wczoraj opublikowana na stronie z petycjami. Nadano jej numer i zaktualizowano status na dostępny dla popierających. Jesteśmy o krok od rewolucji dla osób chorujących na cukrzycę typu pierwszego. Jeśli wszystko pójdzie dobrze, komisja zajmująca się petycjami będzie głosowała nad wysłanym przeze mnie wnioskiem. Wyżej opublikowałem wersję w języku angielskim i polskim, ale na stronie są dostępne wszystkie języki urzędowe w UE. Nie ukrywam dumy, ale muszę wciąż pokładać nadzieję w tym, że nam się uda i wszystkie osoby z cukrzycą będą mogły oddawać krew jeśli będą tego chciały. 

Brak komentarzy: