czwartek, 27 maja 2021

Zostałem osobowością roku w powiecie łęczyńskim


Wczoraj o 20:30 zakończyło się głosowanie w plebiscycie na osobowość roku Kuriera Lubelskiego. W powiecie łęczyńskim w kategorii polityka, samorządność i społeczność lokalna zająłem pierwsze miejsce z 393 głosami i zaledwie jednym wygrałem z wójtem gminy Ludwin. Burmistrz Łęcznej zajął trzecie miejsce, a tuż poza podium znalazł się starosta łęczyński. Nie mogę ukryć szczęścia z tego powodu. Cieszę się, że wygrałem ten tytuł pokonując wielu, znanych od lat, doświadczonych lokalnych polityków. Nominowany zostałem między innymi za prowadzenie tego bloga, ale także za organizację strajków kobiet w Łęcznej i za porządki przy synagodze we wrześniu ubiegłego roku. Dziękuję za wsparcie, a moim konkurentom gratuluję dobrego wyniku. Walka była zacięta i wyrównana. 

Mały toast za zwycięstwo :)

Brak komentarzy: