środa, 23 października 2019

Przepraszam, to lewaki.

Bart Staszewski na swoim Facebooku opisał skandaliczne słowa pogardy, które padły przy wręczaniu medalu wojewodzie Przemysławowi Czarnkowi przez rektora mojego uniwersytetu UMCS! Te słowa, które zawarłem w moim tytule są skandaliczne, zwłaszcza, że zostały skierowane wobec kobiety, która odbierała nagrodę dla najlepszej studentki. Protestować może każdy i nie ma tu kogo za nic przepraszać. Przybliżanie się do partii rządzącej przez rektora jest straszne. Nie jest to dbanie o renomę uczelni, a zwykły skandal, który nie powinien mieć miejsca w demokratycznym państwie prawa.
Źródło zdjęcia jest na początku posta
Mówiąc tak wobec tych dwóch pań, rektor obraża także i mnie, bo faktycznie mam lewicowe poglądy i się ich nie wstydzę. Kocham mój kraj i chcę by bronił praw człowieka.
Czy Maria Curie-Skłodowska byłaby dumna z tego kto otrzymał odznaczenie? Według niedawno wybranego posła kobiety zostały stworzone do rodzenia dzieci, a nie do tego by czynić rewolucje w nauce. 
Straszne jest to co się dzieje z moim kochanym krajem.

Brak komentarzy: