poniedziałek, 6 stycznia 2020

Gdzie jest jedność opozycji? W homofobii i ataku na Lewicę?

Ledwo dowiedzieliśmy się o kandydacie Lewicy na prezydenta, a już zaczęły się nieprzyjemne ataki.
Na samym początku homofobiczny tweet Romana Giertycha
Skrytykowałem go za to. Zacytowałem jego wypowiedzi sprzed kilkunastu lat, a do tego napisałem: "niby jest pan w opozycji, a jednak standardy pisowskie". No cóż. Prawda byłego prezesa Młodzieży Wszechpolskiej boli.
Dlaczego wrzuciłem screenshota z odpowiedzią Barbary Nowackiej zamiast oryginalnego wpisu? Otóż, pan Roman zablokował mnie i nie tylko mnie.
Asystent posłanki Kingi Gajewskiej też zamieścił coś niesmacznego.
PO jest po stronie LGBT, czy nie? Naprawdę "bardzo śmieszne" jest mówienie o partnerze innego mężczyzny jak o kobiecie.
Nowoczesna też nie zabłysnęła. Właściwie to Młodzi .Nowocześni. Partia ta była kiedyś "alternatywą" wobec PO, ale dzisiaj widać, że Platforma wchłonęła .N. Kogo zatem wystawi .Nowoczesna? Jakie w ogóle ma poparcie? Samodzielnie nie znaczy już nic.
.
Polska społeczność LGBT może rzekomo znaleźć w opozycji oparcie. Niemniej jednak takie naśmiewanie się z orientacji seksualnej kandydata z przeciwnej partii jest nie na poziomie. Jakby to była zupełnie jedyna rzecz jaka definiowałaby kogokolwiek. Widać, że polskiemu społeczeństwu nadal trzeba przypominać o tym, że ludzie potrzebują szacunku, a orientacja seksualna, na którą nie mamy wpływu nie powinna być obiektem drwin. Żarty żartami, zawsze można się pośmiać z samego siebie, ale nie spodziewałem się po prostu tego, że liberałowie mogą tacy być. Nie zdziwię się jak Andrzej Duda wygra te wybory.

Brak komentarzy: