niedziela, 5 stycznia 2020

Lewica ma kandydata na prezydenta

Po dzisiejszej pobudce spotkała mnie miła niespodzianka, albowiem Lewica jest już gotowa na poinformowanie kto jest jej kandydatem na prezydenta. Moje domysły o Agnieszce Dziemianowicz-Bąk okazały się nieprawdziwe. Niemniej jednak Robert ma moje ogromne wsparcie ze względu na to, że od marca działałem w kampanii Wiosny do europarlamentu i całej Lewicy do sejmu i senatu. Robię to, bo chcę lepszego jutra dla Polski.
Przed nami 4 miesiące pełne pracy i walki o każdy głos. Kampania będzie niezapomniana.
Jak już mówiłem, będę wspierać Roberta, tak jak go wspierałem. Włodzimierz Czarzasty dokonał świetnego wyboru, o którym teraz piszą wszystkie media w kraju. Nie mogę się doczekać kiedy ruszy prawdziwa kampania! Będą spore emocje i będzie mnóstwo okazji do wykorzystania lewicowego potencjału.
Te wybory mogą być nasze.

Brak komentarzy: