poniedziałek, 16 marca 2020

Solidarność z Jankiem z Jordanowa

Ostatnie lata w Polsce to naprawdę straszna nagonka na społeczność LGBT. W lutym głośno zrobiło się o szesnastoletnim Janku z Jordanowa, który utworzył tęczową wersję herbu miasta. Burmistrz postanowił donieść na nastolatka na policję. Takie rzeczy dzieją się w XXI wieku w centrum Europy. Od dawna korciło mnie by wykonać takie wersje tęczowych herbów Łęcznej i powiatu łęczyńskiego, ale nie miałem zbytnio odwagi i myślałem, że to bez sensu, ponieważ nie mam takich zdolności graficznych. Niemniej jednak amatorsko udało mi się wykonać coś co ma ręce i nogi.
Gmina Łęczna jak i powiat łęczyński nie są oficjalnie strefami wolnymi od LGBT (i mam nadzieję, że tak zostanie), ale są jednostkami administracyjnymi województwa lubelskiego, które jako całość tą strefą już jest.
Nie pozwólmy na to, żeby w Polsce szerzyła się nienawiść.

1 komentarz:

Zdrowy Rozsądek pisze...

No dobrze, ale czemu ma to służyć? Po co obnosić się ze swoją orientacją? Poza tym, należy w końcu zrozumieć, że przytłaczająca część społeczeństwa ma naprawdę dość afery nakręcanej przez środowisko LGBT i homofobów. Czy naprawdę któraś strona nie może być mądrzejsza? Skoro LGBT przedstawia homofobów jako troglodytów, to niech będzie mądrzejsze i nie odpowiada na "zaczepki". Jeśli chodzi o argument ze strefami wolnymi od LGBT to czy Ty, jako miekszaniec woj. lubelskiego, spotkałeś się z jakimikolwiek oznakami dyskryminacji w urzędach itp? Takie happeningi służą tylko i wyłącznie nakręcaniu politycznego kapitału.