niedziela, 22 marca 2020

Niezależne media z Łęcznej

Jak widać, serwis Leczna24 postanowił zareagować na moje poniedziałkowe herby gminy i powiatu. Niemniej jednak odbieram to jako atak nie tylko na mnie, nie tylko na środowiska LGBT, ale również na Mariusza Fijałkowskiego, z którym współpracowałem podczas kampanii w wyborach samorządowych.

Serwis przytoczył moją działalność w Wiośnie Roberta Biedronia oraz przepaść między mną, a Fijałkowskim.
"I chociaż Znajomski pisze o tolerancji i hejcie niestety sam publikuje w sieci nieprawdziwe informacje. Szczególne nasilenie było w momencie kiedy aktywista startował w wyborach samorządowych z komitetu Mariusza Fijałkowskiego. Dzisiaj dzieli ich polityczna przepaść. Fijałkowski z lewicowca skręcił na prawo i wstąpił do PIS, a Znajomski w lewo zostając koordynatorem powiatowym w Wiośnie Biedronia"
"Nadal aktywnie działa w internecie i mediach społecznościowych, szczególnie na atakującym mieszkańców Łęcznej i publikującym skrajnie zmanipulowane materiały, blogu Łukasza Siegiedy z Warszawy, gdzie równie często dodaje własne "hejtowe" komentarze."
Serwis udostępnił moje zdjęcia z Instagrama, na których trzymam tęczową flagę oraz stoję przy tęczowym billboardzie w Łęcznej.
Dodatkowo przytoczył słowa mojej matki. Powiedziano, że ma wątpliwości co do mojej działalności. To był cios poniżej pasa. 

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Hubert pamiętaj źle czy dobrze mówią o człowieku ważne żeby mówili. Negatywny pijar działa lepiej niż pozytywny.

Tomasz Kitlinski pisze...

Hubercie, trzymaj się! Jesteś świetlaną postacią!!! Tomasz Kitliński