środa, 11 sierpnia 2021

Osobowość roku

Wczoraj miałem przyjemność odebrać statuetkę osobowości roku powiatu łęczyńskiego. Niewiele także mi zabrakło do tytułu osobowości roku całej Lubelszczyzny, albowiem zająłem trzecie miejsce. Gala rozdania nagród miała miejsce w Lubelskim Centrum Konferencyjnym.
Cóż mogę więcej powiedzieć na ten temat? Nagrodę z pewnością dedykuję tacie, który, mam nadzieję, patrzy na mnie z nieba i jest ze mnie dumny. 

Później na mieście świętowaliśmy z przyjaciółmi całe to wydarzenie. Nie ukrywam, że jestem szczęśliwy, nawet jeśli jest to taka statuetka.
Dodam jeszcze, że moja nominacja dotyczyła prac, które wykonywaliśmy przy synagodze, strajków kobiet w Łęcznej, które tworzyłem w październiku, oraz ogólnie za moją działalność społeczną i pisanie tego bloga. W sumie mogę powiedzieć, że mój blog też został nagrodzony :)

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Gratulacje,tak trzymaj,działaj,pisz i nie daj się zmanipulować.

Hubert Znajomski pisze...

Serdecznie dziękuję :)

PoProstuKonrad pisze...

BRGDS